Utslag...

   Publicerat 2012-04-11 Kl 21:04:26 i kategori My life ♥
Hejsan, allt bra med er? Hos mig sådär faktiskt.. Var på apoteket igår å skulle kolla ett medel mot typ finnar, vill ju inte ha det lixom,.. Sen så sa hon apotekstanten att jag skulle köpa ngn återfuktningsgel.. Så vi köpte det å sedan imorse när jag tog det blev mina kinder helt röda, jag fick utslag å så fula har dem varit sen i morse så nooo pictures at med today. Jag har oxå försökt ladda över filmer, men VideoFyMe krånglar igen så ja..

Vi red ut med hästarna idag, myyys <3
Asså jag orkar tyvärr inte blogga idag på denna datan, men men.. <3
Vi hörs.
/Amanda






Hon ryckte med huvudet en gång så lossna den.. haha.. ;) Vi fick sätta upp ett nytt grimskaft.. ;)

Publicerat 2012-04-12 Kl 16:54:58

Aaww så söt lilla Athena e <3

Publicerat 2012-04-12 Kl 21:45:17

Oj det måste gjort ont på hästen :ooo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: