Heat - Beyonce

   Publicerat 2012-12-26 Kl 14:17:00 i kategori Allmänt
Ååååh, har ni inte denna parfymen, gå till närmaste affär och köp den. Jag tkr den luktar så himla gott verkligen så denna stod på min önskelista & sedan låg den i ett paket. Så himla glad att jag fick den. Den kommer användas flitigt. Den luktar lite sött typ, liknar lite someday - Justin Biber som min kusin fick. Men ja, jag älskar den, hihi. 
 
Det är Beyonce som gjort den med namnet "Heat".
 
Fint att Doris är ute oxå.. ↓
Publicerat 2012-12-26 Kl 18:22:18

sv: ja jättekonstigt, har inte fått nåt än ;/
säker på att du mejlade rätt? :)

Publicerat 2012-12-26 Kl 21:02:39

sv: Okej, jag tror jag är med på det mesta! :) Men bilderna - kan du lägga ut dom på din gamla blogg och skriva vilka som ska användas till vad där? Typ "header", "till länkar", och "presentationsbild", eller liknande. Sen - vad ska det stå på bilderna som länkar till ponnysarna - vad heter dom? :)

Publicerat 2012-12-26 Kl 21:15:51

SV: Jättebra! Säg gärna till när du lagt ut dom! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: