Emmie!

   Publicerat 2012-02-07 Kl 17:42:11 i kategori Allmänt
Här är typ min bästa bloggfriend, hon är verkligen skyldig mig en länkning! :)

http://emmiewee.blogg.se/

Hihi, varsågod!
Snart så kmr Jennifer & vi ska plugga lite tsm.. :)<3 Yäääy, ! <3
Hihi, hon ska bara äta så trallar hon över hit.. <3
Ja inte så mkt att berätta. Sticker till Athena imon som vanligt! Wihooo! Vet inte vad vi gör, frihetsdressyr, dressyr, longereing, promenix? Don't know, ♥ Men jag tkr vi drar resten av veckan! :)

Onsdag: Jag är hos Athena efter skolan, ♥

Torsdag: Jag vet inte om Kajsa ska sova hos mig då, ♥

Fredag: Elevens val med Kajsa på dagiset, ♥ Sen ska vi på hoppträning med Billysson, ♥ Love, love, love! ♥

Lördag: Jag rider ju på morgonen, markarbete med Hipiiiie! ♥ Hoppas kunna hitta ngn som vill gå på bio med mig, (a)♥ Bara för att göra lördagen lite roligare..

Söndag: Då ska jag rida Athena, kanske racea på ängen igen? Läääängtar ! ♥


Hihi, ♥ Men nu måste jag gåå, ♥
Här är en bild på Jenfa, ♥




Hejdååååå, ♥

//Amanda ♥ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: