Skuuulan <3

   Publicerat 2012-02-06 Kl 07:59:34 i kategori Allmänt

Hejhej! Bloggar ju nästan alltid från iphonen nu för tiden.. Då kan jag inte se min statistik så då kan jag varken hurra elr gråta, ;)<3
Igår var det svinkul riktigt roligt verkligen! Jag red ju med Emelie och vi racea (stav) på ängen och runt travbanan! Höstarna tkye det va riktigt, riktigt roligt för vi släppte ju dem så dem fick springa så mkt dem ville.. ;DD Vi hade tänkt att köra lite tävlingar men hästarna var sååååå taggade så vi struntade i det.. ;DD <3 hahahah! Men detta ska vi verkligen göra om, så sjukt roligt <3

Idag är det ju skola.. Språkval, matte, no och so.. Så är dagen. Antar att vi missar MT för våra mentorer snackar med alla elever så då tar dem d på mentorstiden.. ;)<3
Sen aka jag nog vara med Kajsa , thats what I think iaf, ;€<3

Dagens outfit idag är ;
Blus - don't know
Tights - Lindex
Svart Linne - London? :)

Smink som vanligt och håret inte uppsatt elr ngt, ;)<3

Vi hörs i em <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: