Test! :D

   Publicerat 2012-02-07 Kl 15:46:14 i kategori Allmänt

HEjsan, hejsan!
Jag är ju ganska ny på blogg så vet inte alla "funktioner" , hahah! MEn för er som inte känner mig super ska jag göra ett lååååångt test, ;)
Här är dddddd :
DEt är ett allänttest så d är lite randomfrågor oxåå, :D

Hur bor du: i ett hus, :D
Brukar du komma i tid: jadåå, ^^
Hur lång är du: 1,68 m :D
Kan du laga mat: DEt mesta iaf , :D
Vad jobbar du med/pluggar du: I grunskola, .. 
Vad har du på dig just nu: Ett linne, blus & tights.. :D
Har du någon fobi: eeh, typ spindlar & småkryp & det värsta av allt MASKAR, :S Livrädd..
Hade du en bra kväll igår: jaow, helt okk. Vanlig måndag lixom..
Vilket är ditt senaste inköp: kmr inte ihåg elr joo, beställde en klänning från nelly igår.. :D
Din favoritdryck på morgonen: juice elr drickyoghurt , :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mammi <3
Har du sovit i din egen säng inatt: japp, :)
Vad hade du sönder senast: ett glas tror jag , ;)
Vem snackade du med senast: min bror <3
Varm favoritdricka: typ, varm oboy, ;)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten, cola elr saft..
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte alkohol..
När gjorde du senast något riktigt dumt: kmr inte ihåg, gör inte dumma saker så ofta ^^
Saknar du någon just nu: JAAAAAAAAAAA ! <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Va som en i min klass. ^^ Näe, men asså typ vara störig..
Någon jag stör mig på: En i min klass (a)
Intressen: FReinds & ridning! <3
senaste person du kramade: Lovisa <3
Senaste person du ringde: KAsja <3
Senaste person som ringde dig: Dolt nr, ^^
Vad drack du senast: Vatten tror jag :D
Vill du ha barn: jaoow
Längtar du till din nästa födelsedag: sådär, vill ha sommar först (a)
Har rakat dina ben någon gång: jaooo..
Är du sugen på något nu: nää
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: sometimes.
Attraheras du av män med skägg: haha, nää?
Micro-pop eller poppa själv: don't knoooow..
Brukar du baka: ibland..
Röstade du i det senaste valet: i skuuuulan jaow.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: JAa! Bara pojkvän som saknas, :'(
Vilken låt lyssnade du senast på: Vet inte, tröjan du hatar ?
Har någon annan sovit i din säng inatt: Näpp, forever alone :(
Vad tycker du är äckligt: maskar.
Har du pengar på mobilen: alwaaaaaays! <3


Resten kmr i ett annat inlägg, ^^ <3
Ha det så länge! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: