1 dag ?!

   Publicerat 2012-07-09 Kl 22:00:40 i kategori My life ♥
Heeeej! Asså omg? Imon åker jag till Turkiet, såååå skönt. Det ska regna hemma oxå, gör ju det hela inte sämre! höhö.. ;) Har packat allt jag ska ha med mig, kameran ska läggas på laddning & jag ska fixa iordning det sista. Ska verkligen sola massor för att bli så brun som möjligt! Ska ta ett före kort & efter kort så får man hoppas att man ser skillnad? :D 
 
Var & red Athena förut idag! Athena hade redan blivit riden en gång innan, fast då med skritt & trav bara. Red henne på terrängbanan Emelie byggt upp! Väldigt roligt var det. Athena hoppade runda, fina språng med mkt power i dem. Kändes riktigt proffsigt, haha. :P
Sedan red jag Pippilotta oxå. Andra gången, men jag tyckte det gick väldigt bra! Hon är så rolig att rida! Hoppade henne oxå vilket jag tyckte gick väldigt bra, några skutt på kanske 60 ? Men väldigt roligt iaf!
Men nu måste jag sluta ska fixa lite annat.
Puss!
Innan jag åkte till ridlägret. :)
Publicerat 2012-07-10 Kl 16:59:09

Ha en fortsatt bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: