Bläää..

   Publicerat 2012-07-01 Kl 11:06:14 i kategori My life ♥
Hej på er! Allt bra? MEd mmig, ja, inte alls, jo, men helt ok, tror jag. Jag har nästan inte sovit ngt inatt, störigt, verkligen! :( Somnade inte förrens 1, kanske inte så sent men ändå, sedan vakna jag massa under natten & sådär vid halv 9 - 9 gav jag upp & gick upp. Vaknade oxå med fruktansvärt ont i halsen, snuvig , svårt & andas genom näsan & hostat en massa. Usch! Men får ta mig samman & leva på tabletter under lägret. Vill VERKLIGEn INTE stanna hemma & deet ska jag verkligen inte göra. Mår ändå ganska bra nu. Har med mig Ipren, Alvedon, nässpray & vätsteersättning. Jag är redo! ;) Sedan, min packning... Jag har 2 väskor, ena med ridkläder & så, anda med allt annat, det väger så sjuuukt mkt. Sedan har jag väst, hjälm & kudde & täcke vid sidan om. Japp.. ;)
Sedan undarra jag hur vi kmr sova oxå, jag hoppas jag inte får sova i stuga C vad som än händer.. (a)
Ska snart titta på equpie, går ju tävling på ajrk.
Men ja, nu ska jag sluta, vila lite. Bloggen kmr väl oxå få vila. I bästa fall kanske jag kan uppdatera från Iphonens safari, men då kanske inte det bli några bilder, men ja, et blir säkert bra ändå. PUSS !
 
Förresten, pappa kom 2:a i b-slutspelet på cupen igår! Stolt ! :D (a)
 
Dagens outfit.. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: