Mina dagar..

   Publicerat 2012-07-28 Kl 23:43:51 i kategori Allmänt
Hej bloggen, har ju lite sommaruppehåll som ni märker? Sedan är appen skitdålig, den vill aldrig fungera heller, ett stort -.
Håller på att ladda över filmer & bilder från mobilen, det behöver verkligen tas bort - så jag kan ta nya bilder & filmer. Ligger mot en 800 st med en massa filmer där i som tar mkrt minne. Har sysslat med att ladda över det här i princip hela kvällen. Kunde inte ladda över dem till min stationära dator så fick göra det först till Alfreds, sedan ffick jag ladda över dem via ett usb till min dator. & ja, inte nog med det, det ända USB-minnet jag hitta var på 1 (!) mg så det har tagit sååå himla lång tid. Fattar ni den elr? Hemskt men nu är det snart gjort. Bara typ 10-15 filmer kvar, wiho? ;) 
 Dagen iaf, jo, vaknade vid 10, åkte in till stan med mamma vid 11. Åkte sedan först till IFK-shoppen & hämtska se match på tisdag med Affe, pappa & farfar! :D Åkte sedan & köpte tapeter tillmitt rum, ska göra om där så ska ta före & efter bilder, kmr bli jättefint verkligen! Åkte sedan en sväng till morfar & mormor, sedan vidare till Ikea & sedan äntligen hem igen. Gjorde lite småsaker på vägen men ja, inget stort så, ;) Ska oxå ner till Hööks elr 3 hästar på mmåndag & ska även handla gympaskor. 
 
Imon ska jag på Liseberg med mina goooa lägerkompisar från Stuteri Mw, ska bli riktigt skoj & träffa alla igen. Ska dock inte köpa åkpass är inte sugen på att åka ngt, alla köer + har varit där mkt iår. Men det blir roligt ändå. Ska försöka komma ihåg min kamera så ska jag se om jag kan ta lite kort! :D 
 
Nu är nästsista "lasset" av mina bilder klara så får väl gå & hämta nya, haha.
Ha det så bra så hörs vi igen!
 
Amanda
 
Publicerat 2012-07-29 Kl 14:39:37

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

Publicerat 2012-07-31 Kl 10:55:11

Följa varandra via blogglovin ? :) - Fin blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: