Dagen + photoshoot!

   Publicerat 2012-06-16 Kl 19:50:22 i kategori Allmänt
Hello Bloggishen!
Idag, ja, har varit ganska dålig dag..
Vi åkte till Tosselilla, som Skara sommarland, men när vi kom dit hade jag fått migrän. Min syn sög, jag mådde skitilla & hade ont i huvudet. Så de andr fick ju gå in ändå men maamma & pappa stannde utanför med mig såjag fick ligga på en filt med pappas tröja över ögongen & ett paraply ifall det skule börj regn, hade kunnat lägga mig i bile men ville lixom ha frisk luft & så vaar det varmt. Så där sov jag i 3 (!!) timmar. Yäääy, där var min daag förstörd.. Men sen åte vi hem till Elins mormor & fotade på deras GRYMMA balkong! Därifrån ser man Öresundsbron, sååå härligt! Love!
Snart ska vi äta en försenad (?) middag tror jag. :)
Ni får lite bilder från dagen! PUSS
tryck på bilden ovan för att komma till Elins blogg med fler bilder.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: