Athena min älskling.

   Publicerat 2012-03-04 Kl 22:04:35 i kategori Allmänt

Men hejsan på er! Allt bra? Själv ligger jag å myser i min säng med massa musik i lurarna å njuter av att vara ledig imon!
Va ju som vanligt hos Athena idag. Min fina chey, så himla go är hon, haha! Men vi börja mocka å fixa lite i stallet. Sen hämta vi ju hästarna, som vanligt.. Ååh, vad härligt väder det var idag igen! Stod ute med henne, å vad solen lyste! Så himla härligt! ♥
Men sen så greja jag henne, allt sånt, vi skulle bara rida ut så jag tig henne barbacka, Emelie gjorde de med Tooie oxåå. Men sen när jag skulle hoppa upp på henne så bakom henne precis när jag skulle lägga över benet började Carina av misstag börja kratta gårdsplanen, haha, så Athena blev ju rädd å sprang iväg, haha! Kan bara tänka mig Emelies goa kommentar, typ panikslagen
- gick det bra?!
Haha, sen fick jag bara hämta henne å sitta upp igen. Men sen skötte hon sig superbra, vi tog lite trav å så tog vi en massa go skritt. När vi kom hem såg vi ett hinder i paddocken så vi tog det! Har aldrig hoppat henne barbacka eftersom hon inte är så mkt hoppad å så innan..
Ngn dag ska jag filma stallet för er å hur det ser ut! Är så himla dålig på att ta bilder på Athena när jag är i stallet.. Sen är det bara jag å Emelie som rider typ så då kan ju ingen fota.. Tyvärr..
Imon ska jag rida lektion för Anna med Athena! Superkul! Så kanske kan filma gården imon? ♥ (:
På tisdag ska jag rida Athena igen, sen följer jag med Emelie ner till hööks, Börjes å myone tror jag vi skulle till, ♥(:
På onsdag ska jag på en gymkhanakurs på Lerk med Billy! Haha, ska bli riktigt roligt, han blir så himla glad av det!
På torsdag blir det till Athena igen! Myyyspyyys, hahaha, Athenavecka! ♥
På fredag är det ju hoppträning med Billy Boy, beeebis, ♥
Sen över helgen kmr Eliiiiiiiiiin å hennes familj! OMG vad jag läääängtar!
Antagligen blir det ju videoblogg, haha, vi är så himla muppiga!
Men nu ska jag fortsätta att checka bloggar å höja musiken lite x-tra å bara njuuuuuta!
Men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi!
//Amanda ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: