Happface!

   Publicerat 2012-03-14 Kl 17:56:18 i kategori Allmänt

Hej på er! Allt bra med er? :D
Precis grejat smailys till bloggen, wihooo! :D Tänk att lilla jag fatta, haha! ;)
Idag har jag varit å köpt vårskor, haha, men två st ballerinaskor! Önskas det bilder? :) Nu har jag kommit hem å sitter å bloggar, såklart, (;)) å lyssnar på musik. Ska springa ner å packa upp lite från idag.. Juste det kan jag faktiskt berätta om, :D



 Vi åkte bussen dit å sen bytte vi om å så.. ;) Intressant å veta :P Men sen så skulle vi cheor träna på att 'livrädda' varandra. Så lilla fina Kajsa fick vara medvetslös medans jag "bogsera" henne. Höhö, hon fick bli det stackars offret, ;) Nää, men själv tyckte jag att jag var ganska duktig! :D <3 Sen skulle läraren titta på vran 'simteknik' så vi fick simma typ 2 längder. Sen bytte vi med killarna så att vi simma 200 m. Jag klara det, wihoo! Haha, nä, men, bra iaf, :D ;) <3 Haha, men iaf efter vi hade gjort det så skulle man typ simma under vattnet mellan sin kompis ben, höhö.. Jag å Alicia var i 'par'. Känner att ni får lite härlig ondödig info, ;) Sen skulle man hämta ringar under vattnet å sen gick vi å duscha, å tillslut åkte vi hem. Jag gick hem från bussenö sen åt jag mellanmål å sen åkte vi ju ner till gbg' å köpte skor. Kom på att jag köpte en concealer oxå, min är nästan slut. Men nu fick jag en ny iaf! :D


Härligt att jag delar av inläggen lite så det inte blir en klump att läsa, hihi, ;) Märkte oxåå att jag gör väldigt många smailys, hoppas d går å läsa? :S Kajsa kmr vid 20.00 tror jag så myser hon å jag lite för imon. Mysigt! <3 Prao imon på dagiset. Tyvärr får jag inte lägga ut några bilder på barnen dock, :( Sen kanske jag skulle till stan med fina Lovisa, vi får se.. :)

Tror inte jag har mer å skriva. Kmr en liten bildbomb i ett nytt inlägg med vårbilderna, :D<3
Puss å kram, Amanda <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: