Morgontrött

   Publicerat 2012-03-28 Kl 07:58:06 i kategori My life ♥

Hej på er, allt bra? :D
Min vanliga fråga men det börjar så bra på ett inlägg. Okeyy, nu bara babblar jag på.. Snart ska jag till skolan, elr rättare sagt om typ 5 min.. Jag vill så gärna uppdatera men jag hinner ju aldrig. :( Men drar det lite snabbt iaf ' i fredags hopptränade jag med Billy, övade på banor på 85-90 cm å titthinder, som mur, vattenmatta å lite annat, ;) Gick superbra, Billy gick som en klocka! Love! :D På lördagen hoppade jag med Charlie, gick ganska bra, vi hoppa ett kryss på 85 cm tror jag, haha, faktiskt lite läskigt när d va ett kryss.. ;) Men nöjd med han! Sen åkte jag hem å åt lunch, åkte till Athena, red henne sandvägen å tog galopp å trav på några riktigt mysiga stigar. Sen när jag kom hem så åkte jag å Olivia in till Bergakungen, mötte upp Kajsa å Andrietta å såg HUNGERSPELEN! Älskar hela storyn å filmen. Ska gå å se den igen, Dock tkr jag man ska ha läst boken! Vi kom hem runt 21 (?) tror jag.
På söndagen klubbtävlingen jag med Billy, inlägget nedanför kan ni se hur det gick. Men nu måste jag nog dra, haha..
I em ska jag till Athena så kanske ibte världens update, men Hope so!

/Amanda :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: