Ruta! :)

   Publicerat 2012-03-29 Kl 22:16:30 i kategori My life ♥

Hej på er! Nu ligger jag i min säng å bara bloggar å myser.. Haha, har pluggat inför 2 (!) prov vi har imon å även gjort klart min pppresentation till svenskan! Den tog tid, höhö! Men nu är det gjort iaf. Känner att jag typ är trött i varenda muskel jag har i benen just nu. Vet inte varför men bara jobbigt trött i benen å vill vara Törnrosa just nu å sova i 100 år.. Haha, nää, men helt seriöst. Jag var å provred Ruta idag. En maxad c-ponny som jag kanske ska rida ngn gång i veckan. Men jag kom dit å gjorde iordning henne å så. Haha, allt gick bra. Sen så red vi ut en sväng med Isabella å Shania. Haha.. Isabella var jättesnäll å pratglad å så, go humor oxå. Lände inte henne sen innan men hoppas vi kan rida fler gånger! :D I början var Ruta lite loj/trött men efterbliven galopperat så var hon lite tänd , haha! Men hon var jättesnäll å så, så hoppas jag kan komma dit nästa torsdag oxå! Tyvärr tog jag inga bilder.. Så har inte så många nya, sen så strular d med appen.. Trött jag bliiiir. Men iaf, imon hoppträning. Vi försöker höras då. :D

Puss å kram
/Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: