Shopping!

   Publicerat 2012-03-31 Kl 19:39:18 i kategori My life ♥

Hejsan!
Såg att jag hade skrivit efterbliven ist för 'efter vi' .. Höhö, fail.... Men jag se varit å shoppat med Mammi! Massa bra shopping men sjukt trött nu så ni får grejerna jag köpt ngn annan dag.. Sedan stannade vi på Paprika Salladsbar å lunchade, love life! :D Men det var jättegott, haha, dock åt jag inte upp.. Hihi! ;)<3
Imon är d bingopromenad! Kuligt, kuligt.. :) Sen ska jag rida en lugn utetur på Athena, men massa mysig skritt inblandat med trav. :) <3 Sen ska jag rida Otto med Emelie som rider Cabina. Härlig dag att se fram imot. Vet ej om mamma ska med när jag rider Athena, kanske hon kan ta med sig kameran.
Men ni får ha det så bra så får vi höras.

/Amanda :D

Publicerat 2012-03-31 Kl 20:08:58

god mat:D



Och säg gärna vad du tycker om Louise's "Black" Outfit:D

Publicerat 2012-04-01 Kl 07:47:23

Fin blogg, följa varandra via bloglovin? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: