\\ 21:a November //

   Publicerat 2012-11-21 Kl 15:35:51 i kategori Allmänt
Hej!
Hur mår ni. Helt ok md mig, tackar som frågar. ;) Jag ska om en stund hoppa i mina ridkläder och sedan åker jag och dressyrtränar med Billy. Just det, hoppträningen i fredags gick skitbra, hoppade 1,10 m md lillen. ♥
Annars idag har det varit lugnt. Lite förhör och så men det rullar på.
Sedan avr jag his Athena igår. Red ett dressyrpass vilket inte gick så jättebra men tränade på min sits ganska mycket, uan stigbyglar, så den delen gick bra iallafall, & hennes galopp rulla på fint så det var lite positvit iallafall.
När jag ändå var hos henne igår och stallet var gjort knoppade jag henne, (okej, inte så fina, gasnka slarviga oxå men, men..) så tog jag lite kort efter vi ridit. Sedan är det nästan helt klart i sadelkammaren också.
 
Imorgon får jag se vad jag gör, blir väl lite plugg och sådant. Kanske ska se på CriminalMinds med Andrietta men vi får se haha. Så en ganska tråkig torsdag tyvärr.
 
Annars får ni ha det så bra så hörs vi. ♥
 


Den här ska upp i mitt rum den med. ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: