Höstlovsmåndag

   Publicerat 2012-10-29 Kl 12:10:17 i kategori My life ♥
Hur underbart är det inte att vakna upp en måndag, ha sovmorgon & känna att man är ledig? Underbart.
Jag själv sitter nu vid datorn, har duschat, ska måla naglarna & lite sådant, fixa & trixa med lite nödvändiga saker. Jag ska oxå gräva ner huvudet i matteboken & plugga lite, tyvärr... Annars nu laddar jag över alla mina bilder och filmer från mobilen till datorn. Minnet börjar bli fullt.. 
Imon ska Emelie komma hit till mig & så ska hon sova över, kul, kul! Vi går nog ner till pizzan & äter & köper godis & så, haha.. Sedan på onsdagen åker jag ner till henne vi rider lite & sen har jag lektion för Anna kl 19. Tordag ska jag rida Athena igen, fredag hoppträning med Billy & lördag en klubbtävling i dressyr med Athena, så det blir spännande, har inga förväntningar så, det får gå som det går helt enkelt. Hon är ju lite nervig som sagt... ;)
Förresten, Anna, Athenas ägare, har köpt en transport, wiiie! Så kmr säkert komma ut lite mer med henne nu, men ngn träning då och då. Awesome!
 
Tror detta var allt för mig, vi får höras när jag har tid igen, pussar
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: