New week

   Publicerat 2012-10-22 Kl 17:27:38 i kategori My life ♥
Men hallå!
Hur är det emr er denna måndag? Med mig, sådär, ganska trött & lite ont efter avramlingen igår, haha..
Gick ganska segt i skolan för övrigt. Sedan var jag med Kajsa & vi gjorde pannkakor & fota lite men bilderna bliev sådär, vi fota inne men ja, inge vidare. 
 
Imon sak jag på någon "teater" elr ngt sånt på Göteborgsoperan, så det blir väl kul tror den heter Chess elr ngt sånt?
 
Drar veckan iaf!
Måndag:  skola osv..
Tisdag: Skola & gbg's operan
Onsdag: Dressyrträning med Billy för Annika
Torsdag: Athena, antagligen fota med Emlie eftersom det inte blev av förra gången.
Fredag: "Hemligt" , ;) & Markarbete Billyson!
Lördag: Vet inte, tror kalas för min kusin?
Söndag: A igen! 
 
Sådär, nu ska jag snart ner & käka lite middag, hörs! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: