Torsdag

   Publicerat 2012-09-20 Kl 16:56:56 i kategori My life ♥
Hej på er vänner!
 
Har suttit hel eftermiddagen med Emelies design som jag har fixat & trixat med. Fast jag har inte gjort den men hjälp henne med header och sådant. Ni hittar Emelies blogg här
Igår red jag Athena. Det gick såååå bra verkligen. Nästa dressyr"tävling" på Lerk ska vi deffenetivt dit. Hon var så mjuk och fin, fick sån härlig känsla verkligen. Hon gjorde fina skänkelvikningar, fina längda steg. TRänade på ett dressyrprogram vilket gick super. Vilken fin form hon hade också, även i galoppen, så underbart. Önskade att någon var där och tog fast det var det inte, tyvärr! :( Hur som helst bär jag med mig känslan!
Imon är det hoppträning vilket ska bli otroligt roligt, haha! 
Nu ska jag skriva ett inlägg med mer utvärdering på "Athenas blogg". Vill ni läsa det finns bloggen länkad i min meny här till vänster.
Vi hörs!
 



 
Ngt annat ridpass från i vintras, 
Publicerat 2012-09-20 Kl 21:47:47

Tack för att du orka lägga tid på min blogg, riktigt tacksam bästa Amanda ! ❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: