3 april

   Publicerat 2013-04-03 Kl 13:45:32 i kategori My life ♥
Hello all of u. Hur är det med er idag. Tog en riktig sovmorgon och gick inte upp förrens vid 12 och åt frukost, så det ska vara! Ligger i min säng & lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar. Ska se till att göra lite spanska som vi måste ta igen för gången vi fick sovmorgon. Känner att jag skjuter på det mer & mer men nu måste jag göra det så jag blir klar! Några sidor i övningsboken, åå orkar inte... :( 
 
Senare idag vid 16 åker jag iväg för träning hos Annika igen. Det ska bli sjukt roligt. Får se vad för ponny/häst det blir denna gången då inte det är helt bestämt ännu.Efter det bär det av hem till Kajsa för myskväll med Emelie & Åsa & så klart Kajsa oxå. 
 
Det går inte att lägga in några bilder, felet är blogg.se 's så ja, hade faktiskt klickat några för dagen och hade en från Nellies blogg från träningen i lördags men det får vänta tills blogg har fixat det.
 
 
Publicerat 2013-04-04 Kl 16:47:52

Vad gör du? :)

Publicerat 2013-04-04 Kl 18:28:27

Jättefin design o header! :)

Publicerat 2013-04-05 Kl 08:12:30

åh vad fin ponny!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: