Friday

   Publicerat 2013-04-05 Kl 13:59:36 i kategori My life ♥
Hellu på er! Hoppas ni har haft det bra under tiden jag inte bloggat. Har aft det så bra & solen lyser hela tiden & det är faktiskt varmt! Så härligt verkligen.
Hoppträningen i onsdags gick faktiskt riktigt, riktigt bra. Fick ha Rooibos, en häst jag aldrig ridit förut & i slutet hoppa vi en bana på 80 cm, inte så högt alls men ändå för att vara första gången jag red honom så är jag ändå nöjd. Vi fick bra språng & hade en jämn & bra galopp så det var riktigt kul! Efter träningen åkte jag hem till Kajsa & var där under kvällen & natten, hade riktigt roligt så det var najs. Igår var jag & red Athena, red ut henne med Andrietta & galoppera & trava på några raksträckor. Hon fick även gå bit i klätterbacken så det var bra för henne & riktigt kul att rida med Andrietta. Senare på kvällen lagade vi mat, köttfärssås & spagetti för Andrietta & Setina var ensamma tills idag & satt ute för första gången & ut. Så himla mysigt. Satt där inlindad i varsin filt.
Idag så gick jag inte upp förrens halv 1 & åt frukost. Tummen upp för den. Duschade sedan & fiaxde lite i mitt rum. Sedan vid 15 kommer Åsa & hämtar mig så ska jag ha träning med Billy & efter det en träning med Zappa. Så det blir riktigt kul. & för att inte glömma, efter träningarna kommer Kajsa, Emmie & Andrietta hem till mig & sover över här tills imorgon vilket blir najs. :)
Nu måste jag springa & sminka mig så hörs vi. Puss
Här är lite bilder från dagarna, alla mobilbilder tyvärr...
Publicerat 2013-04-05 Kl 14:03:08

SV: tack så mycket :)

Publicerat 2013-04-05 Kl 14:15:26

Fin blogg! Allt bra? :) <3

Publicerat 2013-04-06 Kl 12:44:23

Kolla gärna in min nya blogg http://mobergamanda.blogg.se Kommer uppdadera om inridningen av min ungponny m.m :)

Publicerat 2013-04-07 Kl 11:56:03

Grym blogg du har! kolla gärna in min om du har tid :)

Publicerat 2013-04-08 Kl 17:28:05

Saknar dig väldigt mycket! :*
Det ska komma från dig?!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: