Utkast: Apr. 01, 2013

   Publicerat 2013-04-01 Kl 14:45:41 i kategori My life ♥
Hej på er alla! Solen skiner ute & det är riktigt varmt känns det som. Red i en tjocktröja & fiaxde stallet, hur skönt? Athena slapp även sitt täcke idag & första avsvampning skedde. Vårtecken & sommartecken för mig! ;)
 
Red lektion för Anna idag iaf & det gick såså bra! Tyvärr & självklart filmade ingen, brukar ju inte göra det när det går som bäst... När vi kom dit iaf började vi skritta på mittvolten och jobba dem i den låga formen och ställde de inåt och sedan utåt för att få de böjbara & lixom lösgjorda så de skulle jobba med hela kroppen. Efter det jobbade vi på volten och på ena sidan lade vi en volt inuti volten. Detta gick väldigt bra och hon jobbade i fin form och var böjbar. Drar passet väldigt snabbt som ni förstår bara. Efter detta gick vi över till galoppen och vi började i vänster, det varvet Athena har svårare för. Vi jobbade över en bom med att fatta galopp och tillslut behövdes inte bommen. Vi gjorde också volten i volten vilket gick sååå bra!! Hon verkligen bärde upp hela sig och hade en nätt, fin galopp i fin låg form. Hon var även superfin i andra varvet. Är så nöjd med henne verkligen. Var längesen jag red ett riktigt dressyrpass på henne men ack så bra det gick. Kul! Ja just det, hon blev så himla svettig så när vi gick hem, (ledde henne hem bredvid) så börja hon lägga sig ner & rulla sig, som tur va hann jag få upp henne innan hon hann börja riktigt rejält. Men så fort hon kom ut i hagen sen så rulla hon sig massa, så söt! :)
 
& igår när vi var hos mormor & morfar, var på Ikea innan det & den nya Hööks i Bäckebol & då köpte jag med mig denna tröjan. Tänkte ha den antingen på tävling eller på vanliga träningar. Inte när jag rider ut i skogen, är det tänkt iaf.. ;) Var egentligen ute efter en v-ringad "stickad" tröja att ha över "vanliga" tröjor men hittade inte det. Kanske det finns på Ullared imon? 
Ha det fint så hörs vi! Pusss
 
Ska visa den på någon dag, då är den mkt finare, som vanligt.. ;)
Publicerat 2013-04-03 Kl 10:11:01

Kul att lektionen gick bra!
Snygg tröja! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: