Ett sista inlägg för idag

   Publicerat 2013-08-29 Kl 22:20:00 i kategori My life ♥
Det blev ett till inlägg idag ändå. Klockan är lite över 22 och jag borde snart gå och lägga mig för jag har en lååång helg och urkul helg framför mig. Jag är iaf typ väldigt pigg och kan inte sova, eller jag har inte försökt haha men känns ingen ide än. Musiken är på i lurarna och fixat klart allt för imon.
 
Denna helgen kommer blir G.R.Y.M. Hoppas jag iaf haha nä men mkt säger lixom det. Imorgon är det först skola, sedan markarbetsträning med Billy, efter Billy åker jag till Robby och gör iordning honom inför lördagens tävling. Efter det åker vi ner till gbg och går på bio som börjar vid 21. Det blir faktiskt 1D film så det ska bli kul. Efter den åker vi hem igen och sen är det med en gång & sova och upp tidigt inför tävling. Jag och Emmie kmr vara lagom möra eller vad heter det? Sedan är det tävling en lång dag och inte nog med det så kommer 5 goa tjejer hit till mig på kvällen för en tjejkväll och det kommer bli så sjukt kul. Sen på söndagen är det dags för Tenis och varva ner. Hör ni hur grym denna helgen låter eller? 
Trött kommer jag vara men det är det värt. Måste bara rida och verkligen rida när det väl gäller och inte tänka på att få sova då. Fan va taggad jag är rent ut sagt. Nu kööör vi helg och grymma dagar! Taaaaaggad!
 
 
Såhär sassy ser jag ut nu hahaha, utan smink får jag lägga till, vågligt va?? Haha skoja men aa ta inte bilden seriöst haha, pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: