Friiiday

   Publicerat 2013-08-30 Kl 07:39:31 i kategori My life ♥
Äntligen fredag, lovely! Jag ska snart gå och göra iordning mig för jag satte på datorn lite sen hehe. Idag regnar det ute asså blää, är lite kluven om jag ska cykla eller gå, cykeln lockar lite om jag ska vara ärlig. ;) 
Annars 5 lektioner = slutar 15 på en fredag.. Kul, inte alls blir så deprimerad.
Idag är det träning, Robby ska fixas å bli fin, ska tvätta han och även den lilla lilla svansen han har.
Sedan blir det bio med goa tjejerna och sen är bio. Fulländad fredag och helg blir det! Men nu måste jag fixa mig, ha det bra!
 
Haha känner att jag kommit in här i en dålig webbkamera-bilder.. Såhär ser jag iaf ut idag
 
 
 
Publicerat 2013-08-30 Kl 09:32:47

åh tack fina du :) trevlig helg på dig! Ska du göra nått kul? :) Kram / www.pageryd.se

Publicerat 2013-08-30 Kl 10:10:41

Vad trevligt :) Har inte planerat så mkt mer än att pojkvännen ska ha killkväll hemma hos mig sen blir det såklart häst hela helgen ;) Kram / www.pageryd.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: