Godmorgon, ny vecka!

   Publicerat 2013-08-26 Kl 08:05:05 i kategori My life ♥
Ny vecka, nya dagar, nya chanser, right? Måndag idag, upp tidigt efter en nice helg med både slapp å jobb. Sjukt trött när jag vakna men nu är jag vid liv igen! 
 
Idag är det skola fram till 14.05 som gäller. Riktigt skönt att börja måndgen så faktiskt. Vi har även gårdstid (göra klart) och slöjd som är riktigt chill så denna dagen kommer nog gå fort hoppas jag!
 
Efter skolan går jag hem med Kajsa och Frida för att bada i Kajsas pool (♥), kanske att Emmie oxå följer med, det återstår att se haha. Kanske tyvärr blir sista doppet för iår, vem vet men jag hoppas inte det. Jag hoppas värmen håller i sig ett litet tag till ändå. Hösten kommer ändå bli lååång. Jag älskar ju å bada men det har ändå inte blivit jättemycket bad iår ändå tyvärr...
 
Senare sen på kvällen så åker jag med mamma till stallet igen så får jag träffa lille Robby hehe. Ska även prata lite med Annika om lite saker så det blir nice.
 
Min to-do lista är klar än så länge, den kommer säkert fyllas på under veckan men den känns skön att ha så jag vet vad som ska göras.
 
Nu måste jag dra. Ha det fint så hörs vi någon gång ikväll!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: