Good morning

   Publicerat 2013-08-28 Kl 08:02:00 i kategori My life ♥
Känner att alla mina morgon-rubriker börjar med något sorts godmorgon. Att det lixom alltid har godmorgon i säg, antingen på något annat språk eller lite ord tillagt. Kommer dock inte på någon bättre rubrik..
Idag är det först skola och lite dukvärd som står på schemat och sedan är det hoppträning. Jag hoppas verkligen det går bra nu så känslan är med mig inför lördag. 
Imon åker jag till Athena och ska rida ut med henne, tror jag skulle rida med Emelie också. Ut ska jag rida iaf för att bara mysa lite efter lördagens tävling, alltså utan krav. Om jag rider henne lördag istället för söndag blir det änna långt emellan och jag hinner faktiskt sakna henne lite stumpan. ♥
Sedan på fredag är det markarbetsträning med goaste Billysson så det blir också riktigt roligt. Han har varit så himla pigg å gla' nu det senaste nu när han fått börja hoppa igen så det är så kul. Eller rättare sagt extra pigg eftersom han är pigg i vanliga fall också.
Lördag är det tävlingsdebut med Robby och även tjejkväll vilket blir suerkul! 
Söndag rider jag Athena, jag å Kajsa hade bio-planer men får se hur det blir med dem för jag är inte säker på att jag hinner med det.
 
Nu får ni ha en bra dag i skolan eller kanske på jobbet. Vi hörs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: