Min sommar del 1

   Publicerat 2013-08-24 Kl 08:10:00 i kategori Allmänt
Jag tänkte berätta lite om min sommar men jag delar in dem i olika delar så kommer det lite då och då. 
 
V 25, söndagen efter vi fått sommarlov åkte jag och flera av mina kompisar ner till Aw Sporthorses i Skåne. Bara bilresan med Åsa ner var helt otroligt roligt och det var bara början av veckan och det beskriver väl det mesta. Hela veckan var iaf helt grym med massa skratt och roliga ridpass.
 
Under veckan fick jag rida jätte-hästen Spirit på 175 cm i mankhöjd men samtidigt världens snällaste och gosigaste! 
 
Jag fick massor med nya kompisar och speciellt underbara Jessica från Stockholm! :D Från början åkte jag dit med Kajsa, Åsa, Emmie, Andrietta, Emma & Felicia så jag kände många från början. :)
 
Nästa år om jag åker tillbaka blir det antagligen Camp B ist för C då jag tyckte det var lite för lätt. Eftersom jag tränar ganska mycket mer tekniska banor hemma blir det roligare och mer givande.
 
(Här kommer massor av bilder) Är det någon som är med på bilderna som inte vill tar jag bara bort dem!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: