Hej bloggeeeen

   Publicerat 2013-02-18 Kl 18:29:12 i kategori My life ♥
Hej på er! Hoppas ni har haft en bra sportlovsvecka och jag önskar er som får lov denna veckan att ni får en toppenvecka ni med! Det har jag verkligen haft iaf. Vi har åkt skidor hela veckan vilket har varit underbart och såå kul. Har faktiskt tagit en del kort vilket jag brukar missa, tyvärr.. Lägger ut några så fort jag kan och laddat över till datorn! Hoppas även ni har haft en bra skoldag/första lovdag.
 
Jag hade en riktigt go dag och fick sluta 12.30 idag, woop woop! Fick även reda på att jag fick ett B på mitt matte-prov som vi gjorde innan lovet vilket jag blev såå glad över verkligen! Var sedan med Kajsa hela dagen och fixade lite med en tidning vi håller på med då och då. (Låter som vi går i 3:an haha) 
 
Imorgon har vi elevens val vilket har lösts sig och Alicia har även hon fått idrott vilket är tur så jag inte blir själv. Efter skolan kanske jag och Awan ska köpa gymkort om hon har blivit frisk. 
 
Annars denna veckan är inte så mkt planerat, torsdag rider jag A, fredag hoppträning med Billy och på söndag ska Annie fota mig och Athena, åååh! Kommer bli så himla fina bilder! :D Får se om jag gör ngt med en kompis på lördag. 
 
Nu ska jag fixa lite med lite saker, här får ni en bild på mig och Kajsa från idag, haha..
Publicerat 2013-02-18 Kl 22:21:04

Gud vilken fin blogg med fina bilder du har! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: