Mysonsdag

   Publicerat 2013-02-20 Kl 15:17:33 i kategori My life ♥
Hej bloggen! Hoppas ni har haft en bra onsdag. Det har jag. På svenskan tittade vi på film till en uppgift vi ska göra, hade även hemkunskap vilket jag tycker är roligt och sedan en engelska redovisning vilket jag tyckte gick bra! Har iaf kommit hem och slängt på mig myskläderna vilket innebär ett par shorts och ett linne och sitter nu i min säng och funderar på om jag ska läsa först eller titta på gg. Just nu lutar det mot Gossip Girl vilket nästan alltid går först, hehe...
Har även fixat mig ett mellanmål och ska bädda ner mig och bara mysa. Förhoppningsvis ska Andrietta komma över ikväll så ska vi fixa lite grejer. 
Hoppas ni får en fortsatt fin onsdag för det ska jag ha! Kramar ♥
Publicerat 2013-02-22 Kl 08:32:38

Hej vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke?
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: