Sunny Thursday!

   Publicerat 2013-02-28 Kl 21:11:38 i kategori My life ♥
Godkväll! Hoppas ni mår bra! Jag och Andrietta sitter i mitt rum med hög musik och fixar lite inför varsitt powerpoint i No som vi har redovisning för imorgon. Gjorde även ett spanskaprov idag som jag inte har pluggat någoning på haha.. Men det kändes ganska bra iaf. :) Stod även i caféet hela dagen idag istället för imorgon så det var väldigt roligt!
 
Red ut en lång tur med Åsa idag också. Så himla mysigt! Solen har verkligen skinit hela dagen så det var så mysigt. När jag skulle ner och möta Åsa såg jag 3 älgar som stod och stirra! Athena hade kollat ditåt men jag hade struntat i det. Jag satt och snapchat:a med lite kompisar så börja hon trava haha. Så jag sakta av och kolla och då såg jag de, hahaha paniiik! ;) Sedan red vi till tån, till sjövallen och tillbaka, isen hade även smält ganska bra så vi galoppera en lång rak sträcka, så himla härligt! ♥ 
 
Imorgon ska jag markarbetsträna med B. Dressyren igår gick också bra! Vädligt nöjd med han på slutet då han var väldigt avslappnad och i bra form! Inte ridit dressyr på han på 6 (!) veckor så han var väldigt stel men det var så himla kul! :D
 
Två mobilbilder från idag.
My
Publicerat 2013-03-01 Kl 13:49:01

Var gärna med i Helgens blogg!
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-2.html#comment
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar

Publicerat 2013-03-01 Kl 21:02:22

Super fin blogg!:)

Publicerat 2013-03-02 Kl 10:13:35

Allt bra idag lördag? :D

MVH AmandaB

Publicerat 2013-03-02 Kl 10:13:37

Allt bra idag lördag? :D

MVH AmandaB




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: