Dagens outfit!

   Publicerat 2013-01-14 Kl 07:56:00 i kategori Dagens outfit
Hej på er denna måndagsmorgon! Hoppas ni är laddade för ny vecka med ännu mera plugg och läxor, nä det lät inte lika kul.. Jag är iaf nyduschad och ska snart gå till skolan med lite musik i öronen på den snötäckta marken. Idag vandrar jag runt i ett par jeans och en enkel tröja. Har inte riktigt någon inspo om hur jag ska sätta ihop snygga outfit's tyvärr. Fick docj byta jeans för upptäckte att de hade en fläck men ja, jeans som jeans? Sedan har jag även mitt nya halsband med en urgullig uggla på och ett par örhängen. Har ni tips på lite snygga outfits på er blogg eller på ngn film eller något, comment plsssss! 
 
Sedan ska jag även vara med Kajsa så tror jag att vi ska åka skridskor så det blir mysigt.
Hoppas ni får en bra måndag, let's kicka igång deeeen! ♥
 
Fint att min byrålåda är öppen å allt.. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: