Friday night!

   Publicerat 2013-01-25 Kl 20:18:01 i kategori My life ♥
Godkväll fredag! Gladiatorerna på, är ju sådär men ändå. Väntar på Andrietta som ev ska komma sen också, får se lite när hon kommer hem.Sedan om hon kmr iaf sover hon oss mig så det blir bra. Har lite och snacka om. Funderar på att sätta på Gossip Girl (givet) men vet inte än.
Var på träning med Billy förut idag oxå. Gick sådär, fick inte riktigt tag på han och det blev lite dåliga språng osv. Vi hoppade bana på minihinder och tränade mer vägar och så, men ja, inte toppenpass precis. Dock hoppade vi studs och det & uppvärmningen kändes bra iaf! ;)
Har inte så mycket mer att skriva. Ni får ha det så bra! :)
 
Har förresten tid kl 18 på tisdag för att göra fransar, wihoo! :D
 
 
Publicerat 2013-01-26 Kl 23:44:57

Fransar? Hur då? Ögon-fransar ;) haha, seg!
Sv. Jag är faktiskt lite inne på Annika, men jag måste se hur jag ska lösa det ;) Hehehehehe.. <3
Pussssii




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: