Monday

   Publicerat 2013-01-28 Kl 17:43:36 i kategori My life ♥
Hej på er readers
Hoppas ni har haft en bra start på veckan och är taggade på vecka 5. Jag började tyvärr dagen med en så himla tråkig spanska, förtörde min måndag lite tyvärr. Slutade skolan tidigt idag, redan vid 12.30 eftersom alla lärare skulle på en datautbildning så det var riktigt skönt. Var sedan med Kajsa & hon åkte hem vid 16.30.
 
Veckan som kommer är det inte så mycket planerat. Imon åker jag ner till stan som sagt. På onsdag ska vi åka skridskor med skolan vilket jag tycker ska bli riktigt roligt (hehe), har sedan dressyrträning med Billy vilket säkert kommer bli kul. Torsdag åker jag till A, fredag - träning med Billy + ev en annan häst. Lördag inget planerat än och söndag tävlingsryttarmöte och rida Athena tror jag. Har ni inget för er slå en pling jaooo! ;) 
 
Jag har även lite tid med inställda som jag tänkte fixa, ev. Några tips? 
 

Tack för alla fina kommentarer det senaste oxå, tack ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: