Nya vecka

   Publicerat 2013-01-21 Kl 18:07:47 i kategori My life ♥
Hej & välkommen måndag. Hoppas ni har haft en bra måndag och mår prima. Jag har varit med Kajsa vilket vi alltid är på måndagar. Vi fixade ett riktigt mellanmål med frukt och macka med stekt ägg och lyxade till det med ett glad Oboy, mums! :)
 
Resten av min kväll ska jag hjälpa till en kompis med att sätta in en sådan färdig design. Så vi får se hur lång tid den tar. Ska även duscha, ska ta en lång dusch för att lyxa till denna måndagen lite extra. Känner mig så himla äcklig, försov mig imorse med en halvtimma, så himla segt Så det blev lite stressigt och hann inte fixa mig speciellt mycket, euääw. Brukar dock inte försova mig men imorse var jag så himla trött och blev skitsur på mitt alarm och råkade stänga av det istället för att snooza så jag sov där i godan ro tills min bror väckte mig, tack du! ;)
Jag har även blivit så himla trött på min väckarklocka så jag funderar lite på att köpa en med sådan stjärnhimmel när man vaknar.
 
Jag ska även göra fransförlängning, dock inte med xlash eller något serum eller något sådant eftersom man kan bli blind osv men jag har inte bestämt tid & så men jag vet att det ska bli av! :)
 
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om så, så ni får helt enkelt ha det så bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: