Onsdag

   Publicerat 2013-01-23 Kl 15:17:55 i kategori My life ♥
Skolan - avklarad! Har kommit hem och ätit lite mellanmål och ligger nu i ängen för jag fryser.. Hoppas eran dag har varit bra för onsdagar är en av mina slappaste dagar, & roligaste oxå för den delen! Jag ska inte åka till Athena ikvl utan det blir imorgon ist, mamma kunde inte köra idag, elr det skulle bli så sent så det blir imon ist.
 
Senare ikvl ska jag ut på en powerwalk med Andrietta för att få "tränat" lite. Jag har bestämt mig för att köpa gymkort nu för februari månad till att börja med & faktiskt börja gymma & träna nu. Jag är inte nöjd med hur min kropp ser ut och jag vill kunna känna mig bekväm i bikini nu till sommaren. Så jag och Awan går ner i början på fenruari och kollar på det! Då kan vi även gymma tillsammans! Funderar också då på att beställa hem lite nya träningskläder men det tar vi då. Ska iaf bli skönt att komma igång! :D
 
Men nu får ni ha det så bra iaf! Vet inte riktigt vad jag ska göra men det löser sig, börjat titta på ny säson av gossip girl så kan inte hålla mig. Började titta igår och har redan tittat 5 avsnutt. Woopsi.. ;)
 
Just det, ska även beställa tid för att göra fransar så mamma beställer tid ikvl, woop woop!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: