Tävlingen idag

   Publicerat 2013-06-15 Kl 17:57:54 i kategori Bilder
Idag var jag i Bollebygd med Athena. Gick inget vidare alls. Vi hoppade en Lc och sluatde på 18 fel. Två stopp och 6 tidsfel av de 18 felen då. Är inte nöjd med min ridning alls, Athena hoppade dock väldigt fint och har skött sig helt underbart. Man kan ju nästan tro hon är en van tävlingshäst men icke icke! ;) Haha, här kommer lite bilder, kanske lägger ut film sen om jag hinner. För imorgon åker jag ÄNTLIGEN på Aw-sporthorses och det ska bli helt underbart roligt. Har en massa kvar och packa och fixa så drf prioriteras inte filmen. ;) Men ni får ha det så bra så hörs vi någon annan gång! 
 Som sagt har hon varit jätteduktig ändå och jag är supernöjd! :')
 
 
 
Publicerat 2013-06-20 Kl 21:39:45

JÄtte snygga bilder :D

Publicerat 2013-06-28 Kl 23:25:49

Hej! Tänkte ge min lillasyster en liten överaskning på sin blogg. Genom att du går in (kanske lämnar en kommentar) bidrar du till överaskningen. Skulle betyda jätte mycket!
www.gartunarider.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: