Dag i götet!

   Publicerat 2013-03-04 Kl 16:45:25 i kategori Clothes & stuff
Hej på er! Viss av er går i skolan va? JAg har studiedag både idag och imon så himla skönt! Igår kom Kajsa hem till mig vid 20-tiden så körde vi en challenge typ, haha! Att vi sminkade varandra blinda, det var så himla kul, herregud vad vi skratta.. Senare hände inte så mycket alls.
 
Idag iaf åkte vi in till gbg och gick på bio --> Pitch Perfect som får 3/5 stjärnor tror jag. Den var väl bra och ganska rolig. Dock väldigt amerikansk och förutsägbar vilket jag tycker är lite tråkigt. Hade högre förväntningar av kompisar som sett den men ja, den är ändå värd att se tkr jag! :)
 
Efter det åkte vi till nordstan för jag skulle köpa en present till pappa som fyller år snart så det fick jag gjort. Gick sedan in en snabbis på Gina för att kolla lite och hittade en ny träningstopp, fick bli en turkos typ, har även en sådan typ korall-färgad vilken är jätteskön. Hittade även en väldigt fin klänning också så den köpte jag. Kommer bli så himla snyggt till sommaren med bruna ben och ett par vita converse! :)
 
Imon ska jag upp ganska tidigt för ska till gymmet med Awan, riktigt taggad faktiskt! Så jag ska möta henne där nere vid halv 11. Sedan efter gymmet ska jag till stallet & rida med Emma. Hoppas vädret är fint också för vi tänkte rida ut. :)
 
Snabba bilder jag tog förut.
Publicerat 2013-03-04 Kl 22:19:58

Jo visst ska jag lägga ut det jag köpt :D

Jag tycker för mig att filmen är lite underskattad, så då blir jag nog överraskad när jag ser den! :) Woop woop! ;D

Ha det göttans!! <3333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: