Ombreee

   Publicerat 2013-03-11 Kl 07:14:00 i kategori Clothes & stuff
På torsdag smäller det! Jag ska göra ombre! Det kmr ju bli ganska blondt så då får vi se om jag passar det. JAg har altid haft mot det brunare hållet och alltid varit brunett vilket jag trivits väldigt bra i. Jag har haft blonda slingor som mest blondt tror jag men nu är det topparna som ska bli ljusa. Jag hoppas verkligen det kommer bli fint och att jag kommer passa i det. Resultat kommer på torsdag! 
 
Bilder från we♥it.
Publicerat 2013-03-11 Kl 14:49:40

Riktigt fin bloggdesign.

Ombre är verkligen superfint, vill själv ha det. Sen Verkar det som att vi har varit på samma tävling, i Falköping, kan se det i din header. Känner du troligen igen Mölltorps Ridsällskap eller mitt namn ?

Kram iaf ! :)

Publicerat 2013-03-11 Kl 16:25:31

Fin blogg
kolla gärna på min blogg!

Publicerat 2013-03-17 Kl 12:23:03

Vill också göra ombre, det är skit snyggt! Ha en härlig söndag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: