Saturday

   Publicerat 2013-03-02 Kl 16:13:58 i kategori Allmänt
Hej på er! Lördag kl 16.00. Hoppas ni har haft en bra lördag hittills. Jag själv har varit på en innebandymatch för Affe och suttit i sekretariatet, det blev 5-5 för er som undrar. ;) Innan det var jag på Lerk och skrittade Alexander. Han har varit halt så han ska börja sättas igång. Tänkte skritta ut men om ni inte har märkt det blåser det helt sjukligt mycket ute så jag gick in i ridhuset och skrittade han där istället. Men det gick bra, han kändes fräsch och var väldigt pigg såklart! 
 
Red ju även ett pass på Billy igår, markarbete. Han var verkligen så himla laddad och på hela tiden. Vi red bland annat mellan cavalettis och normalt var 4 och vi skulle sedan få plats med 5 men han var så himla laddad men det gick på slutet ändå och då var han jättefin! :)
Imon ska jag rida Athena och Kajsa ska även med. Funderar lite på att gå till manegen men vet inte hur sugen Kajsa är på det. Hon ska inte rida om inte hon rider Athena lite vill säga. Sedan ska hon även sova över hos mig. :) På måndag tror jag inte jag har något inplanerat men på tisdag ska jag rida Athena med Emma tror jag och gymma med Awan! :D
 
Nu senare idag ska vi åka ner till ett par kompisar typ och äta middag och sånt där. Please be social! kik: amzz1e ! ;)
 
Publicerat 2013-03-02 Kl 17:15:22

Jättefin blogg! Kolla gärna på min tävling jag har just nu på min blogg ;) <3 http://thelmas.webblogg.se/2013/february/tavling.html#comment

Publicerat 2013-03-02 Kl 17:17:09

sv: Tack!:)
Haft en bra dag?:)

Publicerat 2013-03-02 Kl 18:16:46

Hej super fin blogg! Kika gärna in på våran! vi har massa olika tips till hästen! :D T.ex hur du bygger dina egna terräng hinder

Publicerat 2013-03-03 Kl 10:04:16

Haft en bra vecka? :D

MVH AmandaB




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: