Söndag

   Publicerat 2013-03-24 Kl 15:55:32 i kategori My life ♥
God eftermiddag! Hoppas ni har haft en bra söndag. Här har det varit riktigt soligt. Äter just nu våfflor, det är våffeldagen imon ju med vi tar det idag ist. Så himla yummi!
Jag har varit i stallet, vi lasttränade vilket gick jättebra & sedan red jag ut med Emelie, Åsa & Julia. Vi red runt Hult vilket var riktigt härligt ! Vi fick dock skritta mest för hästarna var övertända haha.
 
Nu i veckan ska jag till A på tisdag, för att lastträna henne, hopp/markarbetslektion med Storhäst (!) på onsdag, rider Athena i manegen på torsdag & sedan på lördag hoppträning! Ska bli riktigt kul & sedan påsklov veckan efter. 
 
Har lite bildbrist just nu, ska fixa nya snart iaf! 
Publicerat 2013-03-24 Kl 21:48:29

Åh vad gott med våfflor!:D Tror att jag ska äta det imorgon, längtar, haha!;)

Publicerat 2013-03-25 Kl 07:54:55

Kul att du kommer <3

Publicerat 2013-03-25 Kl 07:59:07

sjukt fin blogg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: