Birthday-girl

   Publicerat 2013-09-11 Kl 06:48:26 i kategori My life ♥
Heeeeej bloggen! Hur mår ni? Jag mår toppen för jag fyller 15 år idag, weeeeej och grattis till mig haha! Jag tror jag är född 09.54 men är inte helt säker så riktigt än är jag inte 15 men snart... ;)
Har fått massa fina paket och är så glad för allt. Jag ska ta bild och lägga på tidsinställt så får ni se. :) 
Idag ska jag ta mig igenom skolan och sedan åker vi in till Jensens Boefhus och äter. Gillar maten där inne så mycket så det blir perfekt. Dock blir det ingen hoppträning med Robby så det är lite trist men men.
 
Nu ska jag gå ner och duscha så jag hinner till sen och inte blir sen. Hade ändå inte så mycket mer å säga så ska gå nu. Ha det fint! :)
 
 
Publicerat 2013-09-11 Kl 10:03:38

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA AMANDA!! <3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: