Ciao

   Publicerat 2013-09-06 Kl 19:29:17 i kategori My life ♥
Ciao bloggen! Hur är det med er denna fredags-kväll?! Är på riktigt bra humör för idag är det ju början på helg ju! Underbart. Jag har One Direction (min nya addiction all time) i lurarna samtidigt som jag bloggar och kikar på Ola-Conny och Morgan, finns inte så mycket att säga förutom att de är väldigt... roligt? Godiset har redan åkt fram, inte bra, inte bra men ibland får man unna sig lite, eller hur? Åh nu kom favvodelen av låten, asså omg får gåshud. Just nu är typ min å Emmies största önskan å träffa dem haha får damp för det inte går, buhuhu :(
 
Dagens träning idag gick väldigt bra och jag är nöjd. Vi tränade på mycket relaterade avstånd och det gick toppen. Det var några gånger vi kom lite galet men så är det ju på träningar, amn är ju där för å träna. Dock fick jag en väldigt bra känsla och de flesta distanser var bra. Sedan fick Billy sig en go avspolning och han verkligen njöööt. Han stod med typ stängda ögon och bara slappnade av. Annars går han gärna runt lite men inte denna gången lillen. ♥
 
Imorgon är det en extra hoppträning på K-ridcenter med Robby för att visa upp hästarna för ett öppet hus. Det får vi hoppas går bra och Robby är en snäll kille haha. Men det går säkert bra. :)
 
Nu ska jag kolla och se om jag kan fixa lite tidsinställda inlägg till er. Ha det fint så länge!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: