Godmorgon bloggen!

   Publicerat 2013-09-09 Kl 07:22:27 i kategori My life ♥
Time for some blogging again! Jag sitter och äter frukost som vanligt under blggningstiden varje vardag och jag har min lilla Doris bakom datorskärmen som är så störig haha! Hon uppehåller lite hehe... 
Blogg.se har även uppdaterat sin app och än så länge är den riktigt bra. Jag har inte skrivit något inlägg men jag har publicerat ett som låg i utkast och det har man inte kunnat förut så kanske det blir bättre uppdatering med den nya appen? Vi får se, jag är inget fan av mobilbloggar direkt men det kan vara kul ibland.
 
Igår bloggade jag ju inte alls men kände bara inte för det och tänker inte gå in på varför och bla bla bla. Jag red iaf till Sandsjön med Åsa barbacka och det gick jättebra. Vi badade i bikinin och hästarna tyckte det var roligt. Tror vi var ute i ca 2 timmar så det blev en långtur men det var väldigt mysigt.
 
Idag är det skön kortis-dag i skolan, hur skönt som helst. Eller det är skönt och börja veckan på det sättet iaf. Jag tror jag ska vara med Kajsa som alla andra måndagar men har inte pratat med henne än. Annars får jag se om jag följer med mamma till Robby, är inte säker än. Jag får se där med. 
 
Imorgon tror jag att jag ska vara med Emma men det är heller inte bestämt än. Haha fint. På onsdag fyller jag år, weeej så då blir jag 15. :D Men då ska vi iaf ner till någon restaurang i göteborg så då skippar jag tyvärr hoppträningen med Robby men men... Torsdag sedan blir det Athena och fredag Billy-träning. Veckan ser ju ungefär den samma ut.. Till helgen är det "kalas" haha gillar inte det ordet men aa för min släkt. Sedan tror jag det r ganska oplanerat förutom Athena på söndag igen.
 
Nu måste jag gå å sminka mig, vi hörs! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: