Home from school

   Publicerat 2013-09-10 Kl 15:25:23 i kategori My life ♥
Hallå bloggen! Hur är det med er efter denna dag i skolan? Kanske jag har några läsare som jobbar, vem vet? 
Jag är iaf hemma från skolan, har bytt om till mjukis (standard), äter mellis och sitter och bloggar. Så det ska vara ju.
 
Jag ska ta och titta igenom engelska glosorna lite och checka av vilka som sitter och inte sitter sedan ska jag kolla serieeeer. Jag har faktiskt inte mer läxor så det är jätteskönt. Igår-kväll gjorde jag klart min spanska som jag hade till torsdag och engelskan har vi prov i 20/9 så ingen brådska där heller. 
 
Tisdagar är ju min plugg-dag då jag verkligen ska sätta mig ner utan att något annat kommer imellan för att plugga. Än så länge har det funkat bra och det gjorde det även förra terminen så jag hoppas det håller i sig. Har jag inte så mycket läxor och sådant blir det min serie-dag. Jag älsar serier (vilket ni nog vet) så då kan jag sätta mig ner i lugn och ro och kolla efter allt jag behöver göra är färdigt, hur skönt som helst!
 
Nu har jag inte så mycket mer å säga. Ha det fint så länge. Pusssss.
Random bilder från we♥it.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: