I'm sorry

   Publicerat 2013-09-01 Kl 16:04:00 i kategori My life ♥
Ldsen för uppdateringen men som jag skrev innan har min helg varit full. Jag har haft en grym helg med mycket och göra och lite sömn. Nu håller jag på att ladda över filmerna från grådagen och ska fixa dem så ska ni få se! :)
 
Tänkte berätta lite om helgen så får ni veta var jag har varit.
Min träning med Billy i fredags gick helt ok, Billy var en riktig piggelin som vanligt och var så på. Efter träningen åkte vi hem och jag käkade lite innan vi åkte till Robby och hämtade hem hans sadel och träns och det. Åkte sedan vidare till tåget där jag mötte Emmie och Kajsa och vi åkte ner mot gbg. Gick sedan vidare till bion där vi skulle se 1D och herregud vad bra filmen var! Asså verkligen, man blir ju lite kär haha. De ska ju på en världsturné 2014 och då har jag, Kajsa och Emmie sagt att vi ska gå så hoppas de kommer i närheten! Kom sedan hem runt 00 och la mig inte förens 00.30 och skulle upp typ 6 timmar senare, bra uppladdning inför tävling haha. ;)
 
Tävlingen ska jag skriva ett inlägg om senare som är lite mer detaljerat för er som läsa om det. Kan säga att vår första tävling blev, 0+8 fel och 0+0 och en avramling... Mer om det senare eller imon får se när det kommer! :)
Efter tävlingen eller rättare sagt vid 18 kom några kompisar till mig och vi umgicks hela kvällen, pratade och kollade film. Sedan var det 3 som sov över. Det var riktigt roligt men jag har inte haft någon tid över till uppdatering tyvärr. 
 
Nu är det filmen som ska fixas, filmen finns redan ute på videofyme ofixad men kommer lägga upp den fixad här senare på youtube så kan ni välja var ni vill se den. Titta helst på den på videofyme så jag kan få några öre haha. 
 
Senare idag har jag varit hos Athena, red ut henne och kondisträna henne, vi hade så sjukt mysigt och hon var så himla glad av att få vara ute och galoppera lite. Hon fick sedan komma in i boxen lite, så fick hon lite mat och så myste vi lite. Hon var sjuuukt mysig idag lilla tjejen.
 
Glömde också nämna det där uppe som jag typ alltid börjar med men det är ju faktiskt första september idag, vilket betyder att om 11 dagar fyller jag årrrr! Weeej, 9/11, nine eleven... En helt ny måndad. Nu är det verkligen höst, usch men ändå mysigt. Nu kan man sätta på sig alla de där gosiga tröjorna och sjalarna. Dags att skippa den där korta kjolen och ballerina och bara invänta nästa underbara sommar.
 
Men vi hörs senare. Puss!
 Behind the scenes från igår haha, nä men fint ansiktsuttryck å allt. Mer bilder kommer komma!! :D Han var sjukt snygg igår ska ni veta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: