Min ridstil

   Publicerat 2013-09-01 Kl 11:30:00 i kategori Bilder
Tänkte visa er lite gamla ridbilder (som jag skäms lite över ja) för det kan vara kul även för er att se. Jag själv är väldigt glad att jag har ändrats i min ridning och ridstil. Även min utrustning har ändrats vilket jag också är glad över. Tur att tiden går och man lär sig nya saker eller vad säger ni? ;)
Sen kanske ni inte ser jättemycket skillnad? Det gör jag dock.. Sen var jag väl inte lika överdriven i varje språng. Bilderna är inte de bästa hller. Men visst är det kul å gå tillbaka såhär? Detta var ca ett år sen.
Jag lägger ut en bilder på Athena iår också för att jämföra, tyvärr var jag ju inte på tävlingar med henne förra året så har inga bilder så från ett år sen typ. Eller tyvärr och tyvärr det var tur att jag väntade annars hade det inte gått så bra för henne med min eftergift och sits som jg hoppa typ 1,50 eller högre haha! 
Vs typ haha
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: