Torsdag 19 september 2013

   Publicerat 2013-09-19 Kl 07:55:11 i kategori My life ♥
Godmorgon all u. Hur mår ni idag? Har ni fått eran skönhetssömn? :) Jag har sovit så himla skönt i min masterbed det gör jag i och ör sig varje natt men ändå.. 
 
Min mobil har verkligen freakt ut, jag får ni plats med något längre och igår räkna jag ut att allt minne allt som allt tog upp 1,3 gb när jag har 13,5. Och det är superfullt ändå? Någon som vet något bra och göra? Jag har tänkt återställa den så jag även kan ha den nya uppdateringen för nuu funkar inte det heller. Sedan vet jag inte om jag vill vänta på 5s eller ta 5:an.. Min mobil är ju så jobbig nu så nu är jag lite kluven på om jag orkar vänta till december eller kanske ännu längre.. :( 
 
Nog om det! Träningen igår gick helt okej, kan sammanfatta det såhär början dålig och slutet bra. :)
Idag blir det skola och sedan åker jag till Athena, myssss i regnet såhär.
 
Och btw innan jag avslutar detta inlägget. Någon som vet hur man synkroniserar över kontakter till datorn?
 
 
Publicerat 2013-09-19 Kl 08:53:21

tack :D allt bra med dig? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: