Torsdag

   Publicerat 2013-09-05 Kl 07:26:02 i kategori My life ♥
God morgon älskade lilla blogg! Hur mår ni? Jag mår helt okejl, lite trött som vanligt och vill sova längre på morgonen. Det gör det ju inte bättre att jag såg att jag hade kunnat sova minst 20 min längre för vi börjar senare idag. Livet är hårt ibland asså, haha. Nädå men nu får jag istället lite tid att skriva till er så jag får tänka på det positiva.
 
Jag skrev ju aldrig något mer inlägg igår ändå trots allt. Jag kände inte för det och då skulle bara inlägget bli kort, dåligt och tråkigt så valde att hoppa över det istället.Idag kommer det sista tidsinställda jag har förberett så det finns ett kvar. Så uppdateringen kommer kanske bli lite knackig tills jag får tid att fixa nya, och idéer.
 
Gårdagen träning med Robby gick helt okej. Han var lite svår att jobba i vänster som vanligt och trängde lite väl mycket där och jag hade svårt och få ut han på vissa saker vi gjorde. Annars var det väldigt roligt. Vi gjorde även en liten omhoppningsvsväng till en sockerbit. Jag började vända med en gång när jag kommit runt typ för jag trodde det skulle ta ett tag med hela Robbys stora kropp men icke icke så vi missade hela sockebiten haha men jäklar vilken väg han kunde ta. Hade ingeeen aning om det, han kommer bli farlig i omhoppningarna sen kan jag säga! ;) Det blev lixom nästan som en galoppiruett haha.
 
Idag är det först skola som gäller, jag får hoppa över sista lektionen, (wiiie) för jag ska till läkaren äntligen. Så får vi äntligen kollat mitt knä. Efter det är det faktiskt hoppträning för Annika som gäller med Athena. Ska bli sjukt roligt och jag är jättetaggad. Så hoppträningen börjar kl 17 och jag har läkartid vid 14 så kanske att jag hinner blogga imellan där, vi får se. Men som sagt ska det bli väldigt kul och träna med Athena, hon tycker alltid det är så himla kul så då blir det extra kul för mig. Ska be mamma filma också. Kanske, kanske att jag tar med mig kameran, kan behöva lite nya bilder jag med hihi, hon är så söt!
 
Nu ska jag snart gå och fixa mig, så vi hörs under dagen, puss!
 
Haha jag å Dorreeeen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: