Bra pass på Robby

   Publicerat 2014-03-19 Kl 19:58:00 i kategori My life ♥
Hej på er allihopa! Sitter just nu i soffan och kollar på en av favoritprogrammen just nu, Top Model. Hejar själv på David och Elzana, mer David dock hehe. Han är ju väldigt snygg och har typ perfekt modell-kropp så jag hoppas han blir vinnaren. :) 
 
Men passet idag på Robby då, ett väldigt bra pass tycker jag. Började lite med att jobba hästarna på volten över lite cavalettis. Vi gjorde det i trav och galopp samt formade dem så de blev lite lösgjorda. Mitt största "problem" med Robby är att bogarna lätt skjuts ut och jag får inte riktigt koll på dem men idag hade jag lite bättre kontroll och det gick väldigt fint på volten. Efteråt började vi småhoppa lite snett igenom, inte helt från spåret utan mer lite innanför. Efteråt var det det roligaste, balanshoppning. Vi började med att knyta tyglarna och sedan hoppa igenom dem på en studs vi hade framme med fyra stycken studs. Sedan var det då dags att börja med att släppa händerna på olika vis. Ritkigt kul och även Robby tyckte det vart kul. Sedan la vi även upp stigbyglarna och hoppade helt "fritt". Avslutningsvis är jag väldigt nöjd med träningen och det var väldigt kul!
Ska försöka fixa filmen så kan ni få se. :)
 
Efter träningen var jag och Emma på Coop och handlade. Fick med mig gifflar och russin som jag ska ha på nationella imon. Då ska det skrivas en uppsats.
Fick även reda på att jag kan vara med på en liten klubbtävling i helgen som jag hinner hem till. Kul! Blir bara en klass då, antingen 90 cm eller 1 m. Får höra med Annika. Kanske 90 cm för mer uppvärmning.
Sååå himla taggad för tävling nu, äntligen är säsongen igång! 
Tycker den här bilden är så härlig, Både Robbys man och mitt hår flyger runt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: