Lyckad dag

   Publicerat 2014-03-23 Kl 22:09:13 i kategori Hästar och ridning
Hej på er! Känner mig så trött just nu med är så nöjd med helgen. Jag och Elin har haft så himla roligt och helgen har gått väldigt snabbt, som den alltid gör när vi är tillsammans. Igår började vi btw se på TVD, hann se två avsnitt men sedan halvtröttna vi lite. Elin har fortsatt kolla och jag får se om jag gör det, eller jag kommer göra det, får bara se till och hinna.
 
Jag var ju också på en klubbtävling idag med Robby.Där hoppade jag 1 m, "debut" på banan, dock var det hemma men ändå. Jag vart väldigt nervös hela bilen hem från Malmö men sedan när jag red gick det så himla bra ändå. Vi var dubbelnolla och det räckte till en andra placering genom stil och tid. Satsade inte alls i omhoppningen utan ville så gärna ha en dubbelnolla bara. Hade väldigt roligt iaf och allt stämde precis.
 
Nästan hela min vecka kommer bestå av ridning förutom tisdag. Dock är jag ändå i stallet, jag ska följa med Emma till hennes medryttarponny Beauty. Det ska faktiskt bli väldigt roligt! 
 
Så här ser mitt veckoschema ut!
Måndag: Dressyrlektion med Robby.
Tisdag: Följa med Emma till Beauty som sagt.
Onsdag: Hoppträning med Robby.
Torsdag: Till Athena.
Fredag: Markarbete med Billy. Robby ska även fixas inför tävling.
Lördag: Tävling i Lysekil, Lc & Lc+.
Söndag: Till Athena.
 
Såhär ser min vecka ut. Ska bli väldigt skoj alltihopa men längtar såklart till lördag!
Jag har redan bestämt outfit för Robby och han kommer bli väldigt väldigt snygg. Glömde ju kameran när vi var i Lidköping och då var han också väldigt snygg. Dock ska jag inteinteinteinte missa kameran denna gången då han kommer vara urläcker!! 
 
Nu ska jag strax sova, dock har jag en del att plugga på innan så får se när jag får sova.
Ha det fint så länge. Kramisss
 
Film kommer komma! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: