Annandag jul

   Publicerat 2012-12-26 Kl 23:15:27 i kategori Dagens outfit
God kväll! Hoppas ni mår bra!
Jag har haft lite släkt här hemma hos mig men de gick väl för kanske någon timma sen tror jag.
Som sagt hadejag ju en liten spontan hopplektion i manegen för Anna idag. Vi bestämde det igår. Gick så himla bra, utvärdering kommer i ett annat inlägg för er som är intresserade. tyvärr var det ingen som filmade/tog kort. Hade varit så himla kul om någon filma för det gick så himla bra verkligen!
Annars har jag städat lite för släkten & lite sånt. Stallet tog mycket tid annars. Tog oxå outfitbilder förut men han aldrig lägga upp de, sorry. :( Passa även på att platta mitt hår så gör ett inlägg om det sen som jag lägger på tidsinställt. 
Imon ska jag & mamma ner till stan på mellandagsrean, gött! ;) Ska även förbi ikea för att köpa doftljus & nya ramar tror jag. Ska även kika lite på garderober. 
 
Men nu har inte jag så mycket mer att skriva. Ni får ha det så bra!
 
 Outfit: ↓ (Väldigt lätt outfit)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: